Nyfiken och filosoferande

Datum: 2012-10-25 /22:26:29 / Allmänt /  

Känner att jag är tillbaka där när jag bestämde mig för att starta en blogg. Uppehållet jag har haft har dels berott på prestationsångest. Har haft press på mig att skriva här, känt att jag bara kan skriva vissa saker osv. Ville göra det så intressant som möjligt för er. Så förlorade mig själv lite på vägen. Fastande i tanken på vad ni skulle gilla helt enkelt.

Är himla glad för er som kikar in, ni är en del men man hör er sällan ;) Det är kul men samtidigt läskigt att såpass många är intresserade av mitt liv. Vet ju inte vilka många av er är.

Jag är en stor tänkare, med ett tungt bagage och mycket känslor. Älskar att skriva, skriver gärna om djupa saker. Så eftersom jag öppnar mig såpass mycket för er så önskar jag att ni kunde berätta lite om er själva.

Vilka är ni? :)





Postat av: Stockholmsjenna
Datum: 2012-10-26 Klockan: 12:16:44 | Kika in här: http://stockholmsjenna.se

SV: Ja Chai-te var riktigt gott!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.