Uppe med tuppen!

Datum: 2012-10-23 /07:38:51 / Melroose & Tindra /  

Snart sätter jag mig på cykeln och åker till skolan. Ska ha prov idag och är nervös (som alltid). Är därför så trött, har sovit oroligt...

Förresten så tänkte jag anmäla mig och Melroose till vår första clear round snart! Vi ska bara komma igång ordentligt först. Men tanken är att det ska bli i slutet på november. De har ju clear round på Alingsås ryttarsällskap varannan torsdag och jag har ju skrittavstånd dit :)

Ha en bra tisdag!








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.