Ingen lust.

Datum: 2012-09-06 /22:21:42 / Melroose & Tindra /  

Just nu är Melroose inne i en trots-period. Blir bara deppig av att läsa hur bra det går för alla andra hela tiden. Självklart gläds jag med dem...

Jaja, just nu ska jag bara fokusera på att ta M ur den här perioden. Under tiden lär det eka tomt här.

Väntar på att få bilderna från tävlingen. Kommer lägga upp dem så fort jag får möjlighet till det!

En deppig kram från mig.




Postat av: marie
Datum: 2012-09-07 Klockan: 22:31:12 |

Hon har ju alltid kollat "att du är med" periodvis, men du har alltid fått tillbaka henne och då har hon alltid blivit ännu bättre tack vare dig och att du aldrig ger upp om ledarskapet som hon blir varse om!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.