Briar som pensionär

Datum: 2013-04-03 /14:18:10 / Melroose & Tindra /  
Vill bara dela med mig av en helt UNDERBAR bild som jag såg på Facebook precis.
 
 
Det är självaste hingsten Briar som gått i pension och lever lyx-liv i England. Man blir alldeles lycklig av sådana hära bilder!



Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2013-04-03 Klockan: 15:25:03 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

Härligt att se såna bilder!

Svar: Verkligen!
Julia



Postat av: Noomie Sundell
Datum: 2013-04-15 Klockan: 12:04:35 | Kika in här: http://lexx.blogg.se

Håller med, blev fylld av lycka när jag såg den bilden! I stallet har vi en avkomma efter Briar. Copiar heter han och är lite ljusare än Briar men ändå såå lik, och såå stor! :P Härligt att de kan leva vidare på det sättet. Nu lät det som Briar var död, men du fattar! Haha :P

Svar: Åh, det är alltid kul med avkommor som är lika sin/sina föräldrar! Haha, jag fattar precis :)
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.