Terapi <3

Datum: 2013-04-07 /12:45:26 / Melroose & Tindra /  

Igår red jag ut en sväng på Melroose i skogen, det var verkligen helt underbart. Vi tog oss över is, vatten och stora träd. I såna här lägen märker jag så tydligt att Melroose och jag är ett team. Hon tar sig verkligen fram överallt med mig, min älskade bergsget.

Vi hade tänkt köra galoppintervaller, men det var fullt av is på förbjudna vägen... Gillar vi inte..! Så vi galopperade på de ställen vi kunde. Vi flög fram snabbare än vinden. M är verkligen en riktig speed-häst. Hennes galopp blir bara bättre och bättre!

Idag blir det en uteritt igen, för jag känner att vi behöver det. Uteritt är det vi vill göra, njuta av solen och att våren är på ingång. Men bara för att vi rider ut så slappar vi inte bara, nä-nä. Om det är något som bygger kondis och muskler på M så är det våra uteritter! Det är varierad terräng och mycket klättring.




Postat av: Tova ~ TOVAEIVINSON.SE
Datum: 2013-04-08 Klockan: 18:24:59 | Kika in här: http://www.tovaeivinson.se

Hej! Tänkte ta och tipsa om min pågående bloggtävling där priset är ett snyggt schockemöhle schabrak i valfri färg. Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://tovaeivinson.se/2013/april/vinn-ett-schabrak-fran-schockemohle.html#comment

Kram! (Sorry om du inte vill ha sådana här kommentarer, men hittade ingen information om det på din blogg!)



Postat av: Linda
Datum: 2013-04-08 Klockan: 18:38:53 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Men åååh ni har ju ingen snö kvar :O fusk!! Vi har en del kvar och så kom det några cm igår... gud vad less jag var. Vill ha våååår

Svar: Det ligger allt lite på sina ställen där solen inte kommit åt.. Men kan tänka mig att ni har mer, segt..!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.