Stallet = kärlek

Datum: 2013-08-05 /01:45:04 / Melroose & Tindra /  

Har haft en underbar sommarkväll i stallet. Red ut med Felicia och Carina, det var verkligen härligt. Melroose och jag var lika glada bägge två!

Vi mötte ett sulky-ekipage, första gången någonsin för M. Hon blåste upp sig lite, men stod med alla fyra hovar i backen och skådade detta ekipage. Den var allt lite läskig men ändå spännande.

Det är verkligen underbart att komma igång med tidningen igen! Att sitta på Melroose rygg är verkligen underbart. Jag har definitivt världens bästa häst ^^

Annars då. Jag har börjat använda back on track paddar på M. Hon har det på natten på frambenen med lindor. Har redan märkt ett positivt resultat, dessutom märks det att hon tycker det är skönt med de på benen. För annars är hon "fröken-super-sensitive-legs". Hon visar tydligt om hennes ben inte vill ha något på sig som hon inte trivs med.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-08-07 Klockan: 16:51:01 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Härligt att ni är igång igen!

Kul att du märker en positiv effekt av paddarna också, har aldrig testat sådana, men har hört gott om dem.



Postat av: Erika Green
Datum: 2013-09-07 Klockan: 08:39:18 |

Back on Track är bara bäst! Jag har snabb bandagen till bena och dom är jätte effektiva! Bara att knäppa på så e det bara att ut o köra;) har även nättäcket, extremt bra!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.