Världens bästa föräldrar <3

Datum: 2013-12-01 /00:53:18 / Melroose & Tindra /  
Jag vill ägna ett inlägg till mina underbara föräldrar. De har alltid ställt upp för mig och stöttat mig i min livsstil med hästar.

Tack vare dem tog vi föl på Majka, så att Melroose finns idag. Tack vare dem har jag råd att ha Melroose trots att jag är student.

Jag är inte bara tacksam, utan det är även roligt att dela sitt intresse med sina föräldrar. Mamma älskar att vara i stallet lika mycket som jag. Å att vara där tillsammans med henne är så kul och mysigt. Jag är lyckligt lottad. 

Jag älskar er, mamma och pappa! 






Postat av: Jenny
Datum: 2013-12-01 Klockan: 20:11:49 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Härligt med familjemedlemmar som delar ens hästintresse, jag är inte så lyckligt lottad, men jag är glad att sambon är såpass stöttande ändå, utan att vara speciellt intresserad alltså :)



Postat av: Felicia
Datum: 2013-12-02 Klockan: 13:59:41 | Kika in här: http://riderstory.blogg.se

Underbart när föräldrarna engagerar sig så mycket! Man måste nästan stanna upp ibland och verkligen visa dem ens uppskattning. :)
Har precis startat en ny blogg förresten, kika gärna in!
Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.