Jag vågar visa mig sårbar

Datum: 2013-02-12 /00:25:56 / Melroose & Tindra /  

En onödig kommentar har rubbat hela mitt system. För ett par år sedan fick min bästa vän galoppera till Trapalanda. Det är vad jag hoppas iaf, jag hoppas att hon betar på evigt gröna ängar. Men det enda jag egentligen vet är att hon fick avlivas med bultpistol och åka slakttransport någonstans. Jag saknar henne oändligt och älskar hennes dotter av hela mitt hjärta. Jag är så rädd att förlora henne också. Jag erkänner; jag är rädd.

Jag skulle aldrig sätta min träning framför mina djur, de är mitt allt. Jag vet att Majka fick leva sina sista år som sina bästa år. Hon var lycklig.




Postat av: Ponnydressyr
Datum: 2013-02-12 Klockan: 07:16:49 | Kika in här: http://ponnydressyr.se

vila i frid :(



Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2013-02-12 Klockan: 08:06:41 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

Hämskt... :(
men du de va en anonym kommentar lägg ingen tid på att tänka på det!

Svar: Nä, ska inte lägga någon mer energi på den!
Julia



Postat av: Camilla
Datum: 2013-02-12 Klockan: 08:51:02 | Kika in här: http://bbqridtravare.blogg.se

Vad tråkigt =(... ååå elaka kommentarer är värdelösa, förstår inte varför folk håller på...

Svar: Blir förvånad också, varför elaka kommentarer på min lilla oskyldiga blogg?...
Julia



Postat av: Jenny
Datum: 2013-02-12 Klockan: 16:23:00 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Jag vet hur påverkad man kan bli av sådana tråkiga kommentarer, men försök att inte ta åt dig av anonyma kommentarer, de är anonyma just för att personen bakom inte vågar stå för sin åsikt och då är det verkligen ingenting man ska ta till sig. Vi som pratat med dig och följt dig och Melroose en längre tid vet att du tar bra hand om henne, inget snack om saken!

Svar: Tack Jenny <3
Julia



Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare
Datum: 2013-02-19 Klockan: 20:24:52 | Kika in här: http://enewe.blogg.se/

usch var tråkigt :(
fy för elaka kommentarer, bara att skaka av sig, oftast beror det på bristande kunskaper men vissa är verkligen bara ute efter att såra :/

Svar: Ja, det är ju så...
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.