Rundsytt remontträns

Datum: 2013-02-01 /00:14:14 / Allmänt /  

Är inte lätt att hitta... Men nu har jag funnit ett som jag älskar, bland hööks nyheter! Om det hade anatomiskt nackstycke så hade jag köpt det nu på direkten!




Postat av: Camilla
Datum: 2013-02-01 Klockan: 10:06:41 | Kika in här: http://bbqridtravare.blogg.se

Snyggt!!!

Svar: Ja!
Julia



Postat av: Sandra
Datum: 2013-02-03 Klockan: 20:35:47 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

snyggt! tycker att det är konstigt att inte fler nackstycken är anatomiska, nu har det ändå funnits ett tag och borde vara standard på alla träns mer eller mindre.

Svar: Ja, jag håller verkligen med dig. Det finns alldeles för få..
Julia



Postat av: Freddi
Datum: 2013-02-10 Klockan: 21:39:32 | Kika in här: http://fkallstrom.blogg.se

Jag älskar också det där, men så himla dåligt att det bara finns i svart.. :(

Svar: Finns det inte i brunt alltså?... DÅLIGT.
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.