John whitaker bling

Datum: 2013-01-20 /19:56:33 / Allmänt /  

Köpte ett par nya ridbyxor häromdagen! Jag behövde ett par knäskodda eller oskodda. Därför mina favoriter (mountain horse oskodda) börjar ge upp rejält.. Har bara helskodda annars och det använder jag mer sällan. Klarar mig inte utan knäskodda eller oskodda!

Letade efter ett par billiga, förutom det var mina två krav att de skulle vara svarta eller mörkblå och ha fickor. Hittade då dessa super-snygga på rea! Jämförde med ridbyxor på hööks och det skulle inte skilja sig något i pris. Dessa var till och med billigare än de flesta på hööks. Så valde självklart dessa från JW, dels för att de är så snygga men mest för kvalitéen! Jag vet att kvalitén är bättre på JW-byxorna än de från hööks.

Har testat dem och är helt kär. De sitter perfekt på mig! Så glad! Verkligen ett fynd!

Köpte dem här:
http://www.ride-with-style.se/




Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2013-01-21 Klockan: 10:55:21 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

Har också dessa!! gör snygga och super sköna :)

Svar: Okej, har än så länge bara använt de en gång. De var riktigt sköna! Är hållbarheten bra? :)
Julia



Postat av: Sandra
Datum: 2013-01-22 Klockan: 17:29:07 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

De är snygga, lagom av allt!

Svar: Håller med!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.