Jag skriver av mig

Datum: 2013-07-04 /21:46:13 / Allmänt /  

Förr brukade en promenad få mig att skingra mina tankar och kontrollera mina känslor. Om jag kände ilska gick jag ut och sprang.

Nu hjälper inte detta längre. För jag kan inte skingra mina tankar, jag kan inte fly. Jag kan inte fly från mig själv.

Förr var det andra människor som tryckte ner mig och jag flydde från dem. Nu är det jag som trycker ner mig. Under dagarna försöker jag underhålla mig med saker och ting. Men på kvällen, i ensamheten då tar allt över.

Jag var nära att skriva förlåt för att jag skriver sån här djup skit. Men detta är faktiskt min blogg, jag behöver inte be om ursäkt. Hade väl kunnat skriva en privat dagbok tänker säkert många. Men detta är mitt konstiga sätt att nå ut till människor, som jag ansikte mot ansikte inte vågar säga hur jag egentligen mår till.

Det känns iaf bättre när jag fått skrivit av mig. Tack








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.