Återbesöket 18/6

Datum: 2013-06-18 /14:21:56 / Melroose & Tindra /  

Återbesöket gick bra. Hon kändes mycket fin i benen, ingen ökad ledvätska. Markerade dock lite vid böjning höger fram. Röntgade båda frambenen för säkerhets skull. De var perfekta. (!!!) Så inflammationen i senskidan är helt enkelt inte 100 bra än. Blev en sista behandling, bandage till imorn.

Lång vila igen, börjar skritta försiktigt i slutet på juli. Kommer jobba så sjukt mycket framöver, så gör mig inget. Men självklart längtar jag enormt mycket tills jag sitter på världens bästa Melroose igen!

Fina Melroose, det går åt rätt håll! Det är verkligen bra att hon är så känslig att hon säger till tidigt innan det gått för långt. Detta är vanligt att det blir kroniskt om det inte upptäcks i tid. Så snart är min tjej helt frisk igen!

Nu ska jag försöka sova lite, det vankas jobb inatt; 21.15-7.15.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-06-20 Klockan: 10:35:10 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Vad skönt att det går åt rätt håll och att det såg bra ut och att du kan börja sätta igång henne lite grann :) Jag är så glad för er skull!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.