Hej på er!

Datum: 2013-03-30 /12:10:58 / Melroose & Tindra /  

Resan slutade i ett mardrömsscenario... Åkte på en väldigt aggressiv matförgiftning. Så skulle vi åka buss och flyg till Sverige. Kollapsade i Turkiet och det var nära att jag inte fick åka hem. Fick ligga med dropp och sedan var jag tillräckligt bra för att kunna flyga. Men fick köras i rullstol överallt, kunde inte stå på benen.

Väl hemma kändes det tryggt. Hade slutat att kräkas, men plötsligt hade jag 39 grader feber.

Så är helt utmattad idag... Så får fortsätta att sakna Melroose ännu lite till.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-03-30 Klockan: 15:40:11 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Fy fasen alltså, vilken otur! :( men skönt att du är hemma igen och kan tillfriskna i lugn och ro.

Svar: Verkligen otur :( Ja, det var väldigt skönt!
Julia







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.