Om en vecka!

Datum: 2013-03-03 /11:27:02 / Melroose & Tindra /  

Är det dags för den första tävlingen i år. Det blir en LC:1 i gråbo. Nu när det bara är en vecka kvar vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på, haha. Har ju så dåligt självförtroende när det gäller tävlingar.. Men jag är samtidigt riktigt taggad! Jag vet att jag och Melroose klarar det.

Hon har gått fantastiskt bra med mig den senaste tiden. Men man kan aldrig veta säkert hur det går på andra ställen. Hon är såpass grön än när det gäller tävlingar. Jag kan hålla mig lugn, har inga dåliga tävlings-nerver egentligen, utan jag tror inte på mig själv bara. Jag får prestationsångest.

Jag vet att jag inte är ensam om att känna så. Många tävlar aldrig för de får sån prestationsångest. Det viktigaste är att man gör det för att det är kul! Inte för prestationens skull. Jag är till och med rädd för vad andra ska tycka och tänka. Speciellt de som tävlar mycket.

Men nu kör vi! Jag tänker att jag och Melroose ska ha kul i gråbo om en vecka! Hoppas ni håller tummarna för oss och hänger med på vårt äventyr!




Postat av: Jenny
Datum: 2013-03-03 Klockan: 20:45:03 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Vad spännande! Kommer givetvis hålla tummarna för er :)



Postat av: Anonym
Datum: 2013-03-04 Klockan: 15:55:00 |

Här är en som håller tummarna!



Postat av: Maja
Datum: 2013-03-04 Klockan: 17:05:47 | Kika in här: http://confessionsofanequestrienne.blogg.se

De kommer gå jättebra =D
Ni är MER är redo..!!!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.