GALEN häst!

Datum: 2013-05-02 /22:14:39 / Melroose & Tindra /  

Idag red jag ut på en helt galen Melroose. När vi skulle galoppera kröp det verkligen i kroppen på henne, sen pep hon iväg. Typ från stillastående till 150, haha! Hon bockade även väldigt mycket, tokan kan göra riktigt knäppa konster. Så blev hon självklart tjurig på mig när jag höll in och upp henne, för att hon inte ska bocka som en galning. Det ska gå fort juuuuue, tycker M.

Jag höll mig iaf kvar och kan faktiskt säga att jag fattar inte hur jag kan hålla mig kvar så bra, haha. Peppar peppar ;)

Tindra var med och sprang lös, detta gjorde M sådär extra tokig. När Tindra kommer i full fart så vill inte M att hon ska komma ikapp, haha. Hon har sån jäkla vinnarskalle..! Älskade galna häst.




Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla
Datum: 2013-05-03 Klockan: 11:08:06 | Kika in här: http://asslatjejerna.se

Vårkänslor kanske ;)



Postat av: Jenny
Datum: 2013-05-03 Klockan: 22:09:31 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Söt bild! Jag tippar också på vårkänslor ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.