Woop woop

Datum: 2013-05-07 /23:33:54 / Melroose & Tindra /  

Nu får vi hålla tummarna! Var på arbetsintervju idag och den gick mycket bra! Sen fick jag veta att jag och Robban ska på en lägenhetsvisning om en vecka! Hoppas, hoppas.

Skulle vara så skönt med lite medvind.

Med Melroose är det bara bra. Var ute på promenad igår och idag red Michaela henne lite i paddocken. Alltså fröken är såå brunstig nu, hon är härlig att ha o göra med då. (Hon är däremot en bitch precis innan brunsten). Men tankarna kan ibland flyga iväg till nåt annat om killar är i närheten, haha. Det märktes på promenaden, hon spanade efter snygga killar i mellan åt, haha!

Med Tindra är det också väldigt bra! Var ute på en långpromenad häromdagen, mötte även upp en kompis som också har en IG. Alltid kul för kompisarna att träffas. Tindra blev dock rädd för stora gäss och andra stora hundar som var väldigt på... Men hon blev sig själv sen iaf. Behöver jag ens säga att hon älskar solen? Haha! Vädret som varit de senaste dagarna, har ju varit underbart! Speciellt idag, vinden var inte ens sådär ruggigt kallt. Sommarvärme liksom. Men så ska det regna imorn...

Förresten, Falsterbo + Skåne är bokat! Den 10-12 juli är vi borta. Jag, mina föräldrar och Robban. Wiho! Ska ni till falsterbo?








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.