Att vara borta från sina älsklingar.

Datum: 2013-10-28 /11:04:55 / Melroose & Tindra /  
Igår jobbade jag mellan 14-23, det var svårt att lämna Tindra och Fiona ska jag säga. (Tur att jag tycker mitt jobb är otroligt kul.) Titta på dem bara: 


Att sen få en bild skickat till en när man är på jobbet, så längtar man bara hem ÄNNU mer. Alltså, hur underbara kan de vara?


Ni som har hund. Är ni borta från era vovvar mycket när ni jobbar? Eller har ni turen att ni kan ha med dem till jobbet kanske? Om du är ensam, var är hunden/hundarna då när du är på jobbet? 

Sen har vi detta med att längta. Jag längtar efter mina älsklingar bara jag är borta från dem någon timma. Någon mer som är sån? Haha. Bara nyfiken.




Postat av: Sandra
Datum: 2013-10-28 Klockan: 11:20:30 | Kika in här: http://sanlun.blogg.se

Jadu, Jullan.. Jag längtar efter mina djur jämt, haha! Men Tingan är ju med mig på det jobbet jag harjust nu.



Postat av: Fiona
Datum: 2013-10-28 Klockan: 11:29:21 | Kika in här: http://FionaElizabeth.blogg.se

Min valp är ja bara ifrån då jag är i skolan... Saknar henne verkligen då! Och min äldre hund har jag bara 2-3 dagar i veckan sen ja flytta hemifrån. Det är verkligen jobbigt...



Postat av: Hanna
Datum: 2013-10-29 Klockan: 21:27:22 | Kika in här: http://www.uusitalohanna.blogg.se

Naw vad söta ! :D



Postat av: Jenny
Datum: 2013-11-02 Klockan: 08:26:56 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Jag är sådan med katterna, jag vill inte alls lämna dem :p







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.