Höger galoppen ska sitta!

Datum: 2013-10-01 /22:28:58 / Melroose & Tindra /  
Semestern är över och Melroose hatar det. Idag var hon helt FANTASTISK i vänster galoppen. Hon har faktiskt aldrig känts så fin. Fattningen var perfekt, jag kunde samla henne och sitta stilla - njuta en stund. Satt med ett stort leende på läpparna.

Men det höll inte i sig så länge... Haha! När vi kom till höger galoppen, gled våra åsikter isär (milt sagt). M ville skicka mig ända till månen. När jag väl fick fram henne till en bra höger galopp var hon så fin! Att hon efter 6 år fortfarande inte fattar att jag är envisare ;) 

Genomsvettiga kom vi tillbaka till stallet. M fick sig en dusch (notis till mig själv: M måste klippas!) Sen såg hon otroligt nog nöjd ut, ingen bitch-blick. 



Imorn blir det en skrittur ut på hårt underlag, hon lär ha träningsvärk. Nästa pass efter det blir på ridbanan. Vi ska börja där vi avslutade idag - med höger galoppen. Vi ska hårdträna den nu! 

Förresten så kan ett hårt gympass slänga sig i väggen. Detta är 1000 gr jobbigare, så gött! Nu är vi pågång! Taggad!

Älskade sto vad du kan göra mig galen <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.