KÄRLEK.

Datum: 2013-10-17 /22:23:22 / Melroose & Tindra /  



Bilder säger mer än tusen ord.

Men kan skriva några ord. Som ni ser fungerar det fortfarande bra med tjejerna. Idag fick Fiona sitt 12-veckors vaccin, jag hade tyvärr ej möjlighet att vara med. Men husse var super-stolt och meddelade att Fiona skötte sig utmärkt! Inte det minsta nervös, utan helt lugn och trygg. Hon har verkligen ett BRA temperament! 

Nu ska jag anordna en IG-träff innan hösten 2013 är ett minne blott. Fiona ska ju få träffa Tindras kompisar också! "Sina egna" så att säga. Måste få till en bra plats och ett passande datum. Det är speciellt att se massa italienare leka med varandra. Sist var det 13 st, till nästa gång nu blir det nog ännu mer! Kul!





Postat av: Jenny
Datum: 2013-10-18 Klockan: 19:11:45 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Vilka gullungar de är!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.