Just nu vill jag stanna i din kram

Datum: 2013-09-26 /19:55:50 / Melroose & Tindra /  
Utmattad. Jag är inte bara trött eller helt slut. Jag är totalt utmattad. Jag har inte fått någon djup-sömn på över en vecka. Men allt annat går i 190 ändå. Det är verkligen mycket just nu. 

Jag önskar att jag vågade prata med någon jag litar på om detta. Men jag vill inte tynga någon annan. Bloggen får vara min "tröst". Just nu är jag hemma ensam, med tårar i halsen. Jag känner mig så misslyckad, det känns som att jag inte pallar trycket. 

Till en början hänger jag med i att allt går i 190, jag är själv som en duracellkanin. Sen plötsligt kommer allt ikapp mig. Jag blir likgiltig, jag kan inte koncentrera mig, kan knappt skriva eller läsa, humöret svänger, jag vill ha närhet, jag kan knappt tänka, det brusar i öronen. 

Stressen är ihärdig. Jag kan inte sova fast jag är utmattad. Jag kan inte fortsätta såhär. Jag ger mig ingen vila, bara pressar mig till 1000.  Jag äter knappt och glömmer bort att ta mediciner. Utanpå syns det inte hur rörigt det är inuti.

Men jag kommer fortsätta såhär. Jag måste palla trycket för mina "barn"; Melroose, Fiona och Tindra. Jag skiter i om jag går sönder helt, bara de tas hand om. 






Postat av: Jenny
Datum: 2013-09-26 Klockan: 23:04:38 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Du får absolut inte skita i om du går sönder, att du är hel är det viktigaste för att du ska kunna ta hand om dina pälsklädda små änglar!
Jag blir så ledsen när jag läser om hur du mår, önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt... bloggar är ändå bra när man behöver ventilera sig lite, hoppas det får dig att känna lite, lite bättre åtminstone. Men vill du prata så vet du var du hittar mig, jag lyssnar gärna! Kram gumman <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.