Pust

Datum: 2013-09-01 /17:00:44 / Melroose & Tindra /  

Ligger i soffan, är sjuk. Har inte mega-hög feber men ligger ändå som en halvdöd fisk.

Jag har ju problem med lågt blodtryck, så går på medicin för det. När jag är sjuk blir mitt tryck ännu lägre. Så just nu pumpar mitt hjärta för fullt för att hela systemet ska gå runt på reserven. Därför är jag så sjukt trött, svimmar bara jag tar typ ett steg.

Är såklart lite bitter. För skulle galopperat på Melroose idag! Första gången efter skadan. Sen skulle jag stöttat min fina vän Lisa, som ställde upp i 4-årschampionatet med M:s bästa vän D. De direkt kvalificerade sig till finalen i Flyinge, så missar jag ritten..! Men stort grattis!! Är så stolt.

Lite mer vardags-gnäll; behöver diska pronto (tittar på berget och får ångest) och behöver plugga. Men får helt enkelt ligga i soffan och svettas ena stunden och frysa den andra. Läsa bloggar och titta på meningslösa program på tv:n.

Kul uppdatering va? Haha
Ha det bra nu allihopa! Kram

Ps. Sverige tog lagsilver i EM i fälttävlan idag!!! Ds.




Postat av: Jenny
Datum: 2013-09-01 Klockan: 18:25:04 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Krya på dig!
Surt att du skulle bli sjuk just nu, men snart är du nog frisk igen och får ta den där efterlängtade galoppen :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.