Sjuk...

Datum: 2013-09-09 /17:36:51 / Melroose & Tindra /  
Ligger hemma och är sjuk. Har feber, med svettningar, frossa - hela kitet. Min hals är dessutom en katastrof, ska kolla om det är halsfluss imorn. Jag klarar av att ha ont och allt det där, men att jag inte kan göra saker och ting gör mig frustrerad..

Jag som skulle rida ut på en helt underbar tur idag, Tindra skulle springa med lös. I stället har jag bara legat i sängen som en död fisk hela dagen.

Jag har inte tid att vara sjuk nu, det stör mig! Läser min sista vecka på akutsjukvård och måste skriva färdigt de sista uppgifterna. STRESS... Ska även träffa syon på onsdag. Om det inte är halsfluss och jag fortfarande har feber på onsdag, så kommer jag åka till syon och plugga i skolan ändå. Jag måste!

Tur att jag har mitt älskade pyre hos mig när jag är sjuk, då känns saker och ting bättre iaf. <3 




Tänk att man kan älska en sån liten filur så otroligt mycket. 




Postat av: JennyM
Datum: 2013-09-10 Klockan: 06:41:01 | Kika in här: http://jmdressyr.se

Sv: Vad roligt att du hittade in! och tusen tack :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.