Tömkörning

Datum: 2013-09-11 /23:44:04 / Melroose & Tindra /  
Idag pallrade jag mig till stallet och tittade när min fina mamma tömkörde Melroose.

Har tyvärr inte en enda bild eller film. Men tro mig när jag säger det: M gick sååå fint! Jag kunde inte slita ögonen ifrån henne. Är det där verkligen min häst?! :D Hon såg så vuxen ut. Som en stor häst, hon är ingen liten yngling längre. 


Bäbis-M

Det är verkligen livet att sitta på en bänk en onsdagskväll med solen i ansiktet. Titta på sin egna häst som dansar fram harmoniskt.



Postat av: Jenny
Datum: 2013-09-12 Klockan: 08:54:55 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com/

Det måste varit en härlig känsla! Hon är ju så fin, din M :)



Postat av: Erica
Datum: 2013-09-12 Klockan: 15:17:38 | Kika in här: http://icusen.blogg.se


Underbara fina du, tack för den komplimangen, den värmde och gick rakt in i hjärtat <3 Du ÄR en underbar människa som kommit så långt i livet att du kan göra andra glada, många som aldrig når dit eller ens försöker. Jag försöker verkligen sprida glädja här på nätet då det är alldeles för mycket skit. Härligt att det når ut <3 Ha en strålande dag vackra vän!! Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.