Mätt söndag.

Datum: 2010-06-20 /17:41:32 / Allmänt /  
Just nu sitter jag med datorn i knäet hos Marcus, pojkarna ska spela in så jag roar mig under tiden :P
Imorses hade jag extremt ont i huvudet och nacken, iof sig somnade jag inte förrän strax efter 3 även om vi la oss 23.00... Robban somnade men jag var alldeles stressad, orolig och konstig i kroppen. När jag sedan upptäckte att klockan var 10 i 3 på natten blev jag lite deprimerad, visste att morgondagen inte skulle bli dag då..
Nu är jag bara väldigt trött, eftersom min fina älskling serverade mig med värktabletter imorses och jag smörjde in nacken, blev det mycket bättre!

Mot förmiddagen åkte jag, Robban, Eva och Joline in på potatisfestivalen. Eva ville bjuda oss på langos, mums så gott! Men hemmagjorda är så sjukt mycket godare! Det är iaf langosen som gjort mig super mega mätt.. Köpte en t-shirt också, jag gillar verkligen inte tröjor med text på. Men den här talade till mig, haha! Texten var; Hemma bra men stallet bäst . Jag var ju bara tvungen! Kände mig lite lycklig inombords när jag köpt den, älskar stallet och min fina häst!

Något jag kan berätta om Melroose är att Malin ringde mig imorses för hon hade gjort bus..! Hoppat ut ur hagen, haha! Okej, hon är en hopphäst men vilken busunge. Hon hade som tur var inte sprungit ifrån stallet. För säkerhetens skull så beställde mamma och pappa ett starkare el-agregat idag, Melroose har aldrig varit duktig på att ha respekt för tråden... Jag är glad så länge hon inte skadar sig, peppar peppar..

Efter potatisfestivalen så åkte jag och Robban till Stefan och Åsa en sväng, där blev vi bjudna på glass och vattenmelon. Jag orkade dock bara typ 3 melonbitar. Är fortfarande helt illamående mätt, där märker man skillnad på de köpta och de hemmagjorda langosen. De köpta är flötigare..

Om en stund kommer Klara hit också, kul! Ivkäll ska jag och Robban sova i edsås och imorn blir det hem och till min bushäst!

Det är inte ens två veckor kvar tills vi ska bo i stallet :D :D :D :D
Den veckan ska melroose till tandläkaren också, jag älskar sommaren och sommarlov.
Längtar tills vi får massvis med jordgubbar hemma.


adjö med er.


MMMUUUUMS!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.