UNDERBART

Datum: 2010-06-07 /15:06:49 / /  
Jag och Robban har just varit ute på en långpromenad med Rakke i bokskogen, härligt. Fast det regnar..
Jag och Robban ska alldeles strax åka iväg, först förbi stallet och kolla till min underbara pålle på sommarbetet. Så hon inte skadat sig som hon brukar.. Sen ska vi köpa pizza (lyx) och åka till edsås kolla film och mysa! Vi kommer hålla hus där till onsdag eller torsdag. Robban ska jobba imorn och på onsdag, men det gör inget för mig. Det är ändå kväll/natt :P Härligt med lov!

Igår ringde Jonas från skolan mig och jag ska gå en hösttermin på hjälmared för att kunna få ett rättvist omdöme. De tycker alltså att jag är en högpresterande elev som ska ha en fyra, men eftersom jag hr mina sjukdomsproblem som kommit ivägen blev det inget bra, men jag tog fortfarande studenten. Ska bara läsa upp ämnen så jag blir bäst så att säga! Bäst för mitt egna bästa! Super-bra tycker jag och så snällt att de ger mig denna chansen. Klart jag tar den då, har ju något att göra efter lovet och får studiebidrag. Ett par bekymmer mindre och jag ska gå estetisk profil, det tackar jag verkligen inte nej till! Älskar att skapa, leva och RosMarie är underbar!

Katterna har fått ett hem nu också, puh..! Befriande för mig må jag säga! De söta katterna, äntligen!

Helgen som jag och Robban tillbringade boendes i stallet var SSUUUUUUUUPER! Mer än mest underbarast! Längtar så till veckan i början på juli. Det är bättre än ett paradis!
Jag och Robban ensamma, med hundar, katt, kaniner, fiskar och hästar! Det finns till och med en liten damm att bada i, med flytbrygga som Robban tyckte var jätte kul! Den ser väldigt kul ut, men jag som är vatten-rädd, vågade inte hoppa upp och åka på den :( Vädret var underbart och vi lagade tacos! Underbart är just nu mitt favoritord.

Inget får hålla ner mig, ni kan inte stoppa mig från att leva nu. För nu känns det verkligen, jag lever! Jag vill leva och det är underbart!

jag har mer tålamod
än vad ni har hårda ord
ni kan aldrig hålla mig tillbaks







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.