Ännu ett stall-inlägg!

Datum: 2010-11-13 /17:41:22 / Melroose & Tindra /  
Det blir många inlägg idag, :$ Det är en sån dag helt enkelt!

I stallet idag var Melroose så grisig, jag menar inte att hon bara hade rullat sig. Utan hade rullat sig så att hon inte missat en enda fläck på kroppen och verkligen gnuggat in BLÖT lera i pälsen. Det tog lång tid att borsta bort det, fick ju inte bort allt eftersom hon var blöt.. Tur att hon älskar att bli borstad. Såg i henne ögon att hon tänkte "hehe, idag har jag rullat mig ordentligt så matte får kämpa." Som sagt hon älskar ju uppmärksamhet, så det skulle inte förvåna mig! Hon är inte bara en liten gris i hagen, när hon äter så slafsar hon som en tok och sen ska hon komma med mulen och gosa, så jag blir jätte gojsig. Men allt detta är ändå så charmigt, hon är verkligen egen på ett bra sätt! Åh, vad jag älskar min häst! Jag slängde på henne ett regntäcke så hon är någorlunda torr och ren imorn, eftersom jag ska rida på förmiddagen. Sofia ska äntligen komma då och få se min pålla! Hoppas hon uppför sig ;)



En bild på Melroose pappa - Hip hop 1045 och Maria Gretzer :)
(Den dagen jag fick träffa honom!)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.