Kläder till Italiensk vinthund 1

Datum: 2011-08-03 /20:19:00 / Allmänt /  

Letar inspiration till kläder till Tindra! Hösten kommer ju snart och sedan är det vinter.. Hon behöver verkligen kläder som passar och värmer, sedan ska de klart vara fina också :)
Det blir till att sy egna. 













Men hon kommer aldrig se ut såhär:

 eller  eller







Postat av: Moa
Datum: 2011-08-03 Klockan: 23:50:14 | Kika in här: http://skothaastar.blogg.se/

jadå det är jätte kul ;)



hoppas för en gångs skull att man har en gnutta chans att vinna :D hihi







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.