Hjärnan är avstängd.

Datum: 2011-02-19 /18:01:00 / Allmänt /  

Jag lyssnar, men ser bara läpparna röra sig.

Det är helt tomt runtomkring mig, tomt i mig men samtidigt så fullt av allting. Jag är utmattad, trött och glömmer saker hela tiden. Gråter mycket lätt, sover dåligt. Ser inte mitt egna värde, jag är inte värd något. 

Ensamhet, hopplöshet och ingenting. En känsla av likgiltighet. Jag är inte mig själv helt enkelt. Jag vill bara skrika ut i skogen, springa lättklädd ut i snön. Känna ingenting fast ändå allting. 

Det är dags att jag börjar acceptera att det är så nu, jag måste ta det lugnt.

Allting suger energi ifrån mig, energi-tjuvar är värst. De suger ifrån en på mitt tomma bränsle. Det är ju redan tomt, jag är långt under minusstrecket.

Kramar - det gillar jag. Varmt och tryggt.
Nu är det min tur, jag ska återhämta mig.









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.