Ja, min mat kommer ni då inte åt.

Datum: 2011-03-25 /15:56:00 / Melroose & Tindra /  

Melroose är väldigt duktig på att vakta sin mat, det vet de andra om också. Hon bossar inte bort de andra ifrån sin mat när hon väl valt hög, det är såklart hon som väljer först! Sedan delar Nisse och Gullet på samma hög, när de ätit upp smyger de fram och hoppas på att få lite rester. ^^

Bild från igår: (den är väldigt mörk, men det var mörkt när jag tog den igår:P)










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.