Tillit.

Datum: 2011-03-01 /19:45:00 / Allmänt /  

Jag har stora problem med tillit och att skaffa nya vänner, pga av mitt bagage. Samtidigt så tänker jag för det mesta jag har ju inget att förlora så jag pratar med människor och så vidare. Men blir alltid besviken tillslut iaf, jag känner mig som en lågstadietjej när jag ger av mig själv till tjejer och öppnar mig typ. För sedan blir det alltid samma, jag blir aldrig bjuden på något,blir aldrig en i gänget. Med lågstadietjej menar jag att jag kan vara så patetisk att jag säger "hihi om ni ska kolla film någon dag så hänger jag gärna på". Men hör de av sig - NEJ. Jag är hård nu, även mot mig själv. Det är ju sant, jag kan till och med vara så patetisk att jag frågar någon flera gånger om vi ska ses men så blir det aldrig något, alltså jag är inte prioriterad. Inget illa mot någon nu alls, men man kan inte ens komma in med en tå i ett "tjej-gäng". Detta har gjort mig till en mussla, jag sluter mig oerhört lätt. Jag föredrar att vara med djur för de älskar mig ovillkorligt. Väljer också att vara hemma och mysa med familjen och Robban i stället för att gå ut och festa. För det är ett faktum, jag har ingen att festa med i alingsås en fredagkväll. Ni som läser detta och bara tycker jag är negativ, då får ni för tusan tycka det!

 

Hellre en fågel i handen en tio i skogen.

 

 




Postat av: Jennifer
Datum: 2010-11-03 Klockan: 13:25:30 | Kika in här: http://jennifervuorenmaa.blogg.se/

Det är inte rätt att det ska vara så. När jag läser detta så är det precis som om jag pratar med mig själv. Jag är alltid hemma med Linus och aldrig är det någon som ringer och kollar om jag vill med på fika eller hänga med ut och festa.

Du är inte ensam gumman <3



Postat av: Anonym
Datum: 2011-03-01 Klockan: 20:49:57 |

hejhej, allt bra med dej?



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-03-01 Klockan: 20:52:37 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Vemodigt inlägg, men vilken himla tur att du har din Robban tänker jag! Jag festar nästan heller aldrig (nu är jag 16, så det kanske inte är samma sorts festar vi pratar om) jag väljer hellre en kväll med kompisarna eller pojkvännen faktiskt. Det är okej att vara hemma-människa också! :)



SV; Tack så jättemycket kära du! Det jag pikar lite är den svenska "jag-ska-aldrig-bli-mer-än-en-medelsvensson-attityden" - tycker alla borde få mer plats och vara stolta över det!



Jag gillar också lindorna! :D



Postat av: Felicia
Datum: 2011-03-05 Klockan: 23:32:23 |

För mig är du alltid en i gänget. För mig är du en nära vän. För mig är du ärlig,godhjärtad, omtänksam, snäll och ovärdelig. Hade kunnat fortsätta men då blir kommentaren så lång. Julia du är värd massor! Glöm aldrig det!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.