Dissar.

Datum: 2011-05-11 /21:09:00 / Allmänt /  

Jag har väldigt svårt för att dissa saker just på bloggen, eftersom jag vill inte att någon annan ska ta illa vid sig. Jag tycker nämligen att folk SKA klä sig hur de vill, vara som de vill osv! Detta är helt enkelt min åsikt :)



Rörig reklampelare.

Att se ut som en reklampelare i stallet går inte hem hos mig.. Jackan i en annan färg och stövlarna är okej. Men allt tillsammans - nej.



Jadu, dessa ridbyxor......



"The" kingsland väst

Är jag ensam om att tycka denna är ful? Dessutom opraktisk, man ser ju ut som en michelingubbe med den på..







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.