Jag har tråkigt.

Datum: 2011-05-25 /19:06:00 / Allmänt /  
Jag har inget kul att skriva om. Är ju sjuk. Har inte varit i stallet sen i måndags. Saknar min älskling! Inatt hade jag 39 grader feber, det blev inte mycket sömn. Jag var het som en stekpanna.. Ikväll ska jag titta på greys anatomy och mysa med Robban. Han slutar inte så sent ikväll, det är härligt :) Hoppas ni har haft en bra dag!



Postat av: Isabelle Carstensen
Datum: 2011-05-25 Klockan: 21:11:33 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

sv: Artie är e: A-Dur, u: Gucci ue: Irco Marco :D Jo jag älskar verkligen att rida honom, han är alltid så positiv och arbetsvillig! Dessutom vill han göra rätt så han försöker hela tiden :D



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-26 Klockan: 13:10:29 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Låter som en härlig kväll! :D Krya på dig kära du <3



SV; Åh, tack så mycket! :D Vd kul att höra att du tycker jag sriver bra, då orkar jag ju anstränga mig lite till liksom :D



Jag älskar handskarna, billigare än vanliga Roeckl dessutom! Och tack så mycket! :D



Kram på dig nu, ha det bäst <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.