Picknick i hagen.

Datum: 2011-05-09 /19:04:31 / Melroose & Tindra /  

Idag hade jag och mamma picknick i Melroose hage! Det var ur-mysigt. Melroose var nyfiken (såklart) och sällskapssjuk. Rymddräkten fick åka på idag, de förfärliga bromsarna har redan börjat komma. Då är det bara att vänta på blinningar och hästflugor.... Tur att hon har sin dräkt, hon tål verkligen inte insekter. Minsta fluga gör henne irriterad. Om det finns någon som behöver ett sådant här täcke till sin häst, så tipsar jag absolut om MArk Todd. Du får lägga en del pengar på det då (mitt kostade ca.900) men det är super-bra!

Mitt i vår mysiga picknick så ska Melroose rulla sig alldeles bredvid oss. Snopna hinner vi inte reagera innan hon har lyckats skvätta ner hela filten med jord. Jag och mamma fick en skrattattack, och allt blev tusen gånger roligare när mamma hittar en hel grästuva som Melroose skickat iväg rakt på min cola. Hahahaha! Alltså ni skulle varit med. Efteråt kollade M på oss som om "Vad skrattar ni åt egentligen? Suck dessa människor.." :D







Haha! Sorry att lite av mitt finger stör bilden, jag skrattade så mycket.





<3



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-09 Klockan: 22:17:50 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Gud vad mysigt det ser ut! :D haha, inte lite jord hon fick upp heller :o



SV; haha, vendullis ja, har så många varianter och uttal på det där så det finns inte :D kärt barn har många namn..! ;)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.