Underbart!

Datum: 2011-05-06 /17:33:00 / Melroose & Tindra /  

Såhär härligt har vi haft det de senaste dagarna <3












Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-06 Klockan: 18:08:31 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Ååh vad härligt det ser ut! :D



SV; Självklart har vi det, måste ha blivit något fel! Vi skrev båda två och tackade för det, blev lite tårögda nästan..! Kommentarerna kan alltså inte kommit fram.



Men vi blev hursom väldigt glada och tacksamma, och planerar ett inlägg med länkar åt er läsare som verkligen stöttar oss (alltså inte "rent allmänt" utan till dig och kanske två andra som också alltid skriver så fina ord, med länkar).



Anledningen till att detta inte ploppat upp än är att vi vill göra det bra, och det har saknats tid till det jsut nu.. "/



Men igen; Stor kram och tack så jättemycket. Sånna som du som får oss att orka ibland. Tack!



Postat av: Rebecca
Datum: 2011-05-07 Klockan: 01:06:32 | Kika in här: http://ridersjumping.blogg.se/

Vi har en tävling där du kan vinna ett par ridhandskar, var gärna med! http://ridersjumping.blogg.se/2011/may/bloggtavling-2.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.