Om jag kunde köpa en till häst.. 1. Dressyrhäst

Datum: 2011-10-24 /10:07:00 / Allmänt /  


Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Dressyr  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2000  
Namn: Dolores MB  
Mycket fint sto e lasandos-seclusive z xx. 160. En häst som tycker om att arbeta! Positiv med egen framåtbjudning både på bana/ridhus och i skogen.Tävlad msv b4 dressyr 120 hoppn lätt fälttävlan. Trafiksäker lätt att lasta o sko. Frisk häst. rids ut ensam eller i sällskap av andra. mycket snäll att ha med på träning och tävling. snäll vid andra hästar. En perfekt häst vid övergång från ponny eller allround häst för dig som vill kunna göra allt! Ej tittig eller rädd. Hoppar allt! Byter i varannat! pris diskuteras beroende på utrustning. maila eller ring! för bilder o videos se www.123minsida.se/DoloresMB
 
Msv dressyr 110 hoppn lätt fälttävlan
 
Pris  95 000 kr

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=543119&inriktning=4&typ=



Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare
Datum: 2011-10-24 Klockan: 21:07:30 | Kika in här: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

sv: Verkligen! Min häst hade fått spader!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.