10. Tio saker ni inte visste om mig

Datum: 2011-09-30 /10:07:00 / Allmänt /  

1. Jag älskar tennis

2. Av alla hästar så har jag bara haft ston. De är alltid de med humör som jag fastnar för.

3. Jag är riktigt grym på memory, har ett omänskligt minne!

4. Jag hatar döden, klarar inte av att prata om det eller tänka på det. Får bara ångest.

5. Rider aldrig utan handskar.

6. Tex på en nattklubb om ingen dansar så spelar det ingen roll för mig, jag ställer mig ensam och dansar på dansgolvet. Om jag ser någon bli illa behandlad griper jag in. Står alltid för mina egna åsikter. Jag har helt enkelt aldrig brytt mig om att vara populär eller på ett visst sätt. Jag är jag.

7. Jag använder aldrig jeans. trivs bäst i mjukisbyxor, ridbrallor och strumpbyxor.

8. Tycker det är helt underbart att var ute och vandra, upptäcka nya saker. Stanna och titta på vackra träd, lyssna på vinden, plocka blommor m.m

9. Jag är extremt självkritisk.

10. Familjen är det viktigaste av allt för mig. Där ingår mamma, pappa, mina bröder, katterna, Tindra, Melroose, Robban och min bästa vänner Anna & Felicia. Myser hellre med dem än att vara ute och festa.





Postat av: Felicia
Datum: 2011-10-03 Klockan: 08:52:52 |

Söt du är tjejen!! <3<3



Postat av: Felicia
Datum: 2011-10-03 Klockan: 08:53:29 |

Söt du är tjejen! <3<3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.