Dressyrsadel

Datum: 2011-09-01 /14:52:00 / Allmänt /  
Melroose har en mycket rak rygg och vad jag fått veta så ska dessa två passa. Är väldigt sugen på en dressyrsadel!



Bates caprilli cair



Tekna dressyr

Någon som har erfarenhet av dessa? Eller kanske någon helt annan?
Ska passa rak rygg och gå att ändra bomvidd.



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-09-02 Klockan: 11:43:44 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Den andra ser skönare ut för ryttaren! :)



SV; Jag håller med, härligt tt rida henne igen :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.