Explosiv fröken.

Datum: 2012-10-18 /20:28:42 / Melroose & Tindra /  

Dagens uteritt var allt annat än tråkig, satt på en mycket explosiv Melroose. Fick sällskap med ut så av det blir M ännu gladare! Eftersom hon fick behandling i måndags så ska vi bara hålla oss till skritt just nu, detta var ju lättare sagt än gjort..! M gick och taktade mestadels och var hyper-känslig för skänkeln. Kunde inte nudda det minsta, hon var så otroligt pigg att hon var som en tickande bomb. Hon gick på snedden, pep och till och med stegrade sig en gång. Hon tycker skritt går alldeles för långsamt, haha! Så hon blir frustrerad på mig som stoppar henne. Hon har ju vilat ett par veckor för jag har väntat på equiterapeuten så inte konstigt att M hade mycket energi. Det går upp i huvudet på henne också (därav stegringen, hon stegrade sig HÖGT men balanserat). Så eftersom vi bara ska hålla oss till skritt får det bli paddocken imorn...

Om du känner att det är för lite action i ditt liv kan du komma och rida min donna, lovar dig ett äventyr ;)




Postat av: Linda
Datum: 2012-10-19 Klockan: 10:33:11 | Kika in här: http://www.mittangsull.blogg.se

Åååh Julliiaaa! Men gud vad jag har saknat dig, vet du vet du jag hade helt glömt din blogg, jag går ju bara in på min blogglista i min blogg och kikar på bloggar, för jag minns aldrig bloggnamnen, ååh jag gillar ju din blogg skarpt och även dig, Tindra och Melroose :)
Tack för att du skrev så jag kan komma in på din blogg igen.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.