Valpar i mina tankar

Datum: 2012-10-24 /21:18:45 / Melroose & Tindra /  

Det finns folk som gärna vill ha valp efter Tindra. Eftersom Tindra har så fin stam, ett bra temperament och är väldigt rastypisk så har jag och Robban övervägt detta.

Just nu sitter jag och kikar efter en passande hane. Känner mig smått nervös... Vet inte riktigt om jag vågar göra detta. Tindra är ju vår ögonsten. Men har gott om tid på mig att bestämma mig. Hon ska i så fall paras tidigast i slutet på april nästa år. Ska fundera vidare.

Tindra som valp:




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2012-10-25 Klockan: 16:58:10 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se

Åh vad roligt med valpar! Jag ångrar att vi inte parade Dill när hon var yngre, hon hann trots allt med att bli norsk champion och allt, saknade bara ett svenskt cert för att bli svensk också. Dock är hon 10 år nu, och steriliserad haha.. Too late!

SV; Tack så jättemycket, jag kan bara hålla med. Den här hästen är verkligen min ögonsten! Så vacker, kan knappt bärga mig tills hon blir lite äldre, med ännu mer muskler och i ridningen och allt! Charmen med unghäst antar jag? :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.