Ett litet test.

Datum: 2013-12-22 /11:19:25 / Allmänt /  

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu: Opeppad, neutral och lugn.
Favoritgodis: Cola nappar och salta lakritsbalkar.
Finns det något du absolut inte äter? Kött
Kläder just nu: T-shirt och trosor.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Jag skulle vilja testa att leva på medeltiden. Men har svårt att se mig verkligen leva i en annan tidsepok.
Fisk eller badkruka? Badkruka.
Favoritväder: Soligt, 15 grader och lätt vind. 
Spelar du något instrument? Kan spela trummor, men det har varit dåligt med det på senaste. 
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? Hmm, varken eller. Jag är ett mellanting. 
Bästa film: Lemony snicket, syskonen baudilaires olycksaliga liv. (Har säkert stavat fel) 
Tror du på liv på andra planeter? Låter det vara öppet, har ingen aning. Men hoppas på det! 
Har du några homosexuella vänner? Jajamänsan.
Tror du på mirakel? Ja, faktiskt, ibland.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja.
Hur många barn vill du ha i framtiden? Tre
Stjärntecken: Lejon
Rädd för insekter? Vissa är jag rädd för. 
Äckligaste insekten: Vårtbitare.... En stor skräck. 
Största svaghet: Jag är alldeles för hård mot mig själv. 
Det här är jag bra på: Djur och att rida. Har dessutom sjukt bra minne.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna bli osynlig eller att flyga tror jag.
Vad vill du jobba som? Socionom 
Skriver du dagbok? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? I så fall var? Haha, har varit piercad och är tatuerad på tre ställen. Har ett enormt sug efter att tatuera mig mer, så det blir fler. 
Skulle du kunna tänka dig att hoppa bungy-jump? Ja, men får tyvärr inte pga min nackskada.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Inte det minsta, är till och med fascinerad av det, haha.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Verkligen!
Brukar du sola? Nej, blir uttråkad.
Kaffe eller te? Te <3


PS. Jag älskar ugglor DS.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.