5 saker om Melroose

Datum: 2014-01-05 /10:25:58 / Melroose & Tindra /  
1. Hon är född den 8:e maj 2007.




2. Jag har aldrig stött på en häst som har så mycket roliga och olika läten för sig. Som tex. när hon taggar till, då liksom piper och grymtar hon. Så söt!

3. Melroose är väldigt säker på foten. Vi kan faktiskt gå i vilken terräng som helst och hon klarar av det utan problem. Hon väljer till och med gärna svårare vägar, än att följa stigen/vägen. Lite äventyr är kul! Jag tror detta grundar sig mycket i att jag alltid ridit ut mycket på henne sen jag började rida henne.


4. När hon äter hö brukar hon ta lite vatten i munnen och lägger sedan det på höet, för att blöta ner det lite.

5. Melroose har stl full i utrustning, utom benskydd där hon har ponny/cob.



Postat av: Jenny
Datum: 2014-01-05 Klockan: 21:11:37 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Hon är verkligen speciell din donna :)



Postat av: Annei Johansson
Datum: 2014-01-06 Klockan: 13:22:35 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

sv: Tack :) kul att du saknat bloggen funderar på att ta tag i den nu igen, ibland saknar men de :)

så himla kul att ni fött upp henne själva!!
funderar på om man ska våga betäcka Faith om något år, hade varit så kul! tankarna finns iaf



Postat av: Sandra
Datum: 2014-01-09 Klockan: 16:32:21 | Kika in här: http://aylen.blogg.se

kul fakta!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.