5 saker om Tindra

Datum: 2014-01-15 /18:57:44 / Melroose & Tindra /  

1. Tindra är född 22 april 2011. 


2. När man ska sova för natten i sängen, måste Tindra alltid krypa ner under täcket uppifrån (vid mitt huvud), och ge mig en godnattpuss. Annars kan hon inte sova, så sött.

3. Varje gång som Tindra gäspar utbrister hon ett gulligt litet ljud. 

4. Alltid när Tindra varit ensam hemma en stund och man kommer hem, så ligger hon på rygg och sprattlar i sängen/soffan. 


5. Hon är en mycket känslig tjej, som känner av allas sinnesstämningar och påverkas mycket av det. Om någon höjer rösten eller gör något hastigt/oväntat är hon snabb på att säga till att man ska lugna sig. Trots att det kan vara av glädje som man gör det.  Då är vi ändå en väldigt uttrycksfull familj, så van borde hon vara. Men hon är en känslig tjej helt enkelt. <3 



Postat av: Terése
Datum: 2014-01-15 Klockan: 20:12:15 | Kika in här: http://bouvierbaby.se

Det låter som om hon är en väldigt fin och mysig tjej :)



Postat av: Jessica
Datum: 2014-01-16 Klockan: 12:42:05 | Kika in här: http://agnesthespeedie.blogg.se/

Å så söt hon låter =) Vi ska ha en i sommar om det finns valpar .=)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.