En lista lånad från ussing!

Datum: 2014-01-16 /20:13:00 / Allmänt /  
När vaknade du imorse?
Vid 8-tiden.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Fan, jag har migrän.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Ett privat samtal som jag inte delar med mig av här.

Vilket humör är du på?
Utmattad, seg, uttråkad och tom.

Vad har du på dig just nu?
Svarta mysbyxor och en tråkig T-shirt. 

Har du ont någonstans?
Ja, i nacken och huvudet.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Vegetariska mini vårrullar.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Vanilla Coke och hallonsourbet.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Alingsås kommun.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Ingenting, bara vila upp mig och må bättre. Sjukt spännande, haha.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har tråkigt nog inte klarat av att lyssna på någon musik. 

Varför ska man läsa din blogg?
Jadu, för att den är personlig och ärlig. Nä, men jag vet inte riktigt? Brukar inte sälja in min blogg. Folk läser den för att de gillar den hoppas jag :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Det minns jag inte, var säkert ute och promenerade med hundarna eller myste med dem.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Har redan fått komplimanger idag, har underbara vänner och underbar familj!

När fotade du något senast, och vad?
Hmm, fotar typ varje dag. Oftast är Melroose eller hundarna motivet. 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Ingenting, sitter i en hörnsoffa. 

Vad borde du göra idag?
Få i mig riktig mat. 

Vad ska du ha på dig idag?
Myskläder all day long, så blir det på en migrändag... 







Postat av: Jenny
Datum: 2014-01-18 Klockan: 21:39:39 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Fina, fina du! <3







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.