INTE ACCEPTABELT.

Datum: 2014-01-19 /22:31:44 / Melroose & Tindra /  

Jag har aldrig känt mig så kränkt i hela mitt liv. (Mår äntligen såpass bra att jag kan ha kontakt med omvärlden.) Men har idag spenderat 4 timmar på akuten för att migränen var totalt ohållbar. Sen jag varit 11 år är detta den enda gången jag åkt in för detta. Men när smärtan inte går att kontrollera det minsta och man hellre vill dö, då ska man få hjälp. I stället fick jag värsta bemötandet av en helt oförstående läkare som vägrade ge mig smärtstillande. Jag kände mig mindre värd än smuts, detta var verkligen droppen. Nu känner jag mig helt mosad och värdelös. 


Sorry för deppig uppdatering, men jag tycker det är viktigt att dela med sig även av det dåliga. Sen är detta min blogg ju, där jag kan skriva av mig. Vet även att många befinner sig i liknande sits och vill ge er styrka!


Hoppas ni har haft en betydligt bättre söndag! 







Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2014-01-20 Klockan: 01:01:51 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se

Ne men fy, stackare



Postat av: Jenny
Datum: 2014-01-23 Klockan: 21:13:15 | Kika in här: http://videungens.wordpress.com

Styrkekramar till dig vännen! Tro det eller ej, men jag har varit i precis samma sits och det är verkligen fruktansvärt, man känner sig så förbisedd och illa behandlad :(







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.