Mer klänningar

Datum: 2014-01-31 /10:11:11 / Inspiration /  
Ni som tycker det är dö-trist att se massa klänningar kan scrolla vidare. 















Postat av: Melinda
Datum: 2014-01-31 Klockan: 12:20:12 | Kika in här: http://melindaeriksson.blogg.se

AMG älskar den gröna näst längst ner! SÅ fint med gammeldags :)

SV Ja men lite mer biffig skulle jag önska att hon blev men det kommer ju inte på en dag precis;) Ja, jag anser att det dyraste är ju inte alltid bäst utan köper de ja tycker är snyggt :D Lica är heelt galen i stenen hon tror alla burkar man öppnar är den haha!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.