Jag har funnit mitt kall.

Datum: 2010-08-27 /15:22:17 / Allmänt /  
Jag ska jobba med djur och med det menar jag verkligen MED djur. Jag tänker inte läsa matte c och matte d. För att jobba i tex svensk avel för att tjäna mycket pengar! Jag vill handskas med djuren och hjälpa dem.


Har nu funnit min grej, blev jätte peppad. För vet att jag klarar av matte b nu när jag har motivationen, men om jag ska utbilda mig till djursjukvårdare på universitet. Så tänker jag inte godkänna att man bara tjänar 18.000-22.000... Fast jag vill ju inget annat, det eller zoolog. Jag blir så trött på samhället :(







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.