2010.

Datum: 2010-12-31 /11:44:00 / Allmänt /  


Sammanfattning av året som har gått:

Flytten med Melroose till Borrås, lära M grundridning, kollade M:s tänder - vargtand, galoppen, inhoppning, bo i stallet och ta hand om allting, M fick en pinne genom armbågen - antibiotika, mkt tappskor, lugnande när hovslagaren kommer, red för Sten, M VÄÄÄÄÄÄÄXER, red mkt på crossbanan, Edward Gaal och Totilas, M stukade knäet, red ut mkt, M blev bästa vän med Gullet, lättlärd och en trotsperiod, sommarbete, vintervila, Jan Brink och Briar, M hoppat ur hagen, hemma bra men stallet bäst, Rolf-Göran Bengtsson, korn, sluppit bärrandsröta, Felicia egen häst, ridlektioner för Maja, M bättre med hovarna, löshoppning, sparka bakut, M svår att hålla i hull, Träffat Rolf-Göran Bengtsson, horsemanship, fått en fantastisk realtion med M, b-vitamin, utveckling, lösdrift, lucern, protester, M väldigt brunstig.  


Förlovning, konstanten, akupunktur, mkt migrän, jobbigt med skolan, astmaanfall + ambulans, inderal, akupunktur, hundlängtan, mkt gråt, försäkringsbolag, nacksmärta, ilska, val, bakluckeloppis, ångest, jobbiga känslor, biblioteket, Jul på Liseberg, psykolog, MR-röntgen, Anna, jobbiga beslut, Robban 20 år, utan bh, avslut, mardrömmar, facebook, size zero, för många vargar sköts, Avatar, iphone, Justvendela, sexiga underkläder, underbar jul, Dollyblond, förväntningar, Robban fått jobb.

Kärlek, vulkanutbrott, drömmar, miljön, kreativitet, allergi, Haiti, förhoppningar, långklänning, osminkad, hunnebostrand, Ullared, Robyn, studenten, ensamhet, Victoria & Daniels bröllop, mkt snö, lång vinter, praktik på lasarettet, extremt kallt, självmordsbombaren, långkalsonger, WWF, bokskogen, långpromenader med Rakke, stora upp/nedgångar i min vikt, dålig självkänsla, Kissie, Katy Perry. 

The Cove, svek, Rebecca & Fiona, hjälmared, utmattningsdepression, glädje, Lady Gaga, Daniel börjar på GU, skratt, 3D, Oskar Linnros, dieter, klänningar, rasism, myskläder, pussar, Daniel Adams-Ray, självinsikt, Christer i p3, nagellack, jobba med djur, kämparglöd, lärde känna nya underbara människor, Elin Kling, dubstep, lingonveckan, torsdagsmys, kilklackar, pappa blev av med en fingertopp, tigerbalsam, plocka svamp, tomhet, kramar, ljus i alingsås, puggle.

Har säkert missat massvis, men detta får bli bra :)








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.