SUPER enkla - recept.

Datum: 2010-12-18 /10:54:00 / /  

Qourn/kyckling wraps

Tortillabröd
Qournbitar (eller kyckling)
Keso chili
Gurka

Stek qournbitarna i lite smör. Om du tar kyckling i stället får du ta fram kyckling fileér i tid, sedan skära dem i små fyrkanter - steka. Hacka gurka. Blanda allting tillsammans, lägg i tortillabröd och rulla ihop! MUMS




Paprika & Haloumi pasta

Röd paprika
Gul paprika
Halloumiost
Pasta

Hacka paprikan. Koka pastan. Stek paprikan ihop med halloumiosten. Blanda allt!




Quorn/kyckling wok

Qournbitar (eller kyckling)
Wokgrönsaker
Cashewnötter
Vitlöksklyfta
Färsk riven ingefära
soja
flytande honung
sweet chilisås
Nudlar

Koka nudlarna. Stek wokgrönsakerna, hacka ner vitlöksklyftan och ingefäran. Tillsätt cashewnötterna och nudlarna, woka någon minut till. Blanda soja, honung och chilisås. Häll såsen över woken, rör om. Njut!










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.