Drömhingstar.

Datum: 2010-12-10 /19:51:00 / Melroose & Tindra /  
Dessa är av mina favorithingstar just nu. Tänker på vad jag skulle betäcka Melroose med i framtiden :) Det jag söker är hingstar med bra temperament, som inte är vassa eller svåra. Eftersom min tjej har så det räcker..! De ska inte vara för höga eller tunga i typen och att det är en dressyrhingst! Det är alltid svårt att veta hur ett föl kommer bli, de är ju egna individer, men man får göra sitt bästa. :)


Dalwhinnie 1180
167 cm. Född 2004










JJ Rayban 1173
169 cm Född 2006









Flash dancer 1175
161 cm Född 2005





Belamour 1151
167 cm Född 2004













Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.