Gott med jordgubbar.

Datum: 2010-12-08 /11:55:00 / /  
Min favorit smoothie

Ingredienser:

Mycket jordgubbar
Havremjölk
Lite kanel
Lite linfrön

Detta är en enkel och super-god smoothie som är min favorit. Det är godast med färska jordgubbar, men det går ju inte att få tag på nu på vintern.. Så det blir lika bra med fysta. Mixa sedan ihop alltihopa bara! Njut!





Enkel youghurtglass

Ingredienser:

Naturell youghurt
Jordgubbar
Lite florsocker

Jag lovar er att ni kan inte misslyckas och det blir underbart gott! Mixa samman allting och kör in i frysen ett par timmar! Jag tycker det är godast med jordgubbar eller hallon. Men du kan göra med vilka bär/frukter du vill såklart. Njut!








Postat av: nora
Datum: 2011-04-01 Klockan: 19:02:04 |

jag brukar också göra yhogurt glass men med hallon prova det för det är mums:-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.